امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0

[-]
کلمات کلیدی
در گیاهان غیر آبزی و پاسخ پرسش مورد

پرسش و پاسخ در مورد گیاهان غیر آبزی
16-09-2014، 09:44 PM,
#19
RE: پرسش و پاسخ در مورد گیاهان غیر آبزی
(16-09-2014، 09:31 PM)Am!r نوشته است: سلام...خواهش میکنم ندا جان
با توجه به اینکه کریستالون سبز هم انواعی داره و احتمال میدم نوع موجود در بازار سبز اسپشیال نباشه و همینطور این مساله که دسترسی به کودهای تک عنصری راحت نیست،بهتره جهت جبران نیاز منیزیم،پس از چندبار استفاده از نوع سبز یک بار صورتی استفاده کنید.
اگر گیاه گلدارتون فقط گل میده یا نسبت تولید گل به برگ تازه ش خیلی بزرگه فقط صورتی بدید و پس از اتمام گلدهی از سبز استفاده کنید اما اگه تولید شاخه و برگ بالایی هم داره از سبز استفاده کنید و در صورت مشاهده کاهش تعداد یا اندازه گل از صورتی استفاده کنید.
-روش کوددهی همونه و تغییری نمیکنه.اگه خاطرتون باشه خدمتتون عرض کردم که باید آبیاری درست انجام بشه در اینصورت هست که هربار املاح اضافه شسته میشه و غلظت املاح در خاک تعدیل میشه و اگر هر ماه یکبار فقط با آب خالی کافی آبیاری بکنید دیگه خیالتون از تجمع املاح راحت میشه.
-بله میتونید ورمی رو با خاک سطحی مخلوط کنید.
-بله برای همه گیاهانتون ورمی تهیه کنید.

سلام


پس با توجه به اینکه رز و پیچ امین الدوله در حال حاضر در فصل گل دهی خودشون قرار ندارن و فقط برگ های جدید باز می کنند، من به همه گیاهان باید کود سبز بدم. (البته ناز یخی گل داره) اما آیا نیازی نیست جهت آماده شدن برای گلدهی، وقتی نزدیک به فصل گل دهی شدیم، بهشون کود صورتی بدم؟ 

در مورد کاکتوس ها و ساکولنت ها چطور؟  منظورم اینه که آیا این کود صورتی فقط زمانی به کار میاد که گیاه دارای گل هست، یا گیاه رو برای گل دهی هم آماده می کنه؟

در حال حاضر با توجه به دستور بالا، من بعد از 4 بار استفاده از کود سبز، یک بار کود صورتی بدم، مناسبه؟

متشکرم
[تصویر:  1381817162.gif]
___________________________________________________________
[تصویر:  star.gif] قوانین سایت رازبقا
[تصویر:  star.gif] قابل توجه نویسندگان، مولفین و مترجمین انجمن
___________________________________________________________
emoticon-object-040 وب سایت رازبقــــــــا یک دانشنامه آزاد است با موضوع جانوران، گیـــــاهان، طبیعت و محیط زیست و پروفایل های اطلاعاتی این وب سایت توسط اعضای آن گردآوری و ترجمه شده اند، پس به پاس تلاششــــــان اگر قصد استفاده از مطالب را در پایگاه خود داشتید، ذکر منبع و درج لینک را فراموش نفرمایید. افراد خاطی بر اساس قانون جرائم رایــــــانه ای با "پیگرد قانونی" مواجه خواهند شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط Am!r ، رزا ، P@RSA


پیام‌های داخل این موضوع
RE: پرسش و پاسخ در مورد گیاهان غیر آبزی - توسط Neda Ariania - 16-09-2014، 09:44 PM



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان