امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0

[-]
کلمات کلیدی
در گیاهان غیر آبزی و پاسخ پرسش مورد

پرسش و پاسخ در مورد گیاهان غیر آبزی
02-09-2014، 07:52 AM,
#2
RE: پرسش و پاسخ در مورد گیاهان غیر آبزی
سلام به دوستان عزیز

من در بالکن منزل 7 گلدان دارم حاوی گیاهان ناز یخی Aptenia cordifolia - رز آبشار طلایی Rosa banksiae - پیراکانتا Pyracantha - عشقه ابلق Hedera helix ,Adam - مو چسب Parthenocissus tricuspidata - پیچ امین الدوله lonicera japonica و فلفل زینتی Capsicum annuum که خوشبختانه روند رشد خوبی دارند و خیلی سر حال هستند. من اونها رو با آب مونده و کلر رفته شیر آبیاری می کنم اما کسی به من گفت که حتماً فقط با آب معدنی بهشون آب بدم. در حال حاضر گیاهان وضعیت خیلی خوبی دارن اما آیا آبیاری اونها با آب شیر که حاوی املاح هست، ممکنه اونها رو در دراز مدت دچار مشکل کنه؟

سوال دیگرم این هست که من یک گلخانه موقت تهیه کردم که وقتی هوا سرد شد، رز آبشار طلایی و فلفل و ناز یخی رو بهش منتقل کنم. (توضیح اینکه این اولین زمستانی هست که در منزل من تجربه می کنند.) درمورد عشقه ابلق و مو چسب و پیچ امین الدوله مردد هستم. با توجه به اینکه مو چسب به نرده های بالکن می چسبه و جدا کردنش باعث صدمه بهش می شه، آیا این کار ضروریه؟ ما در همسایگی منزل قبلیمون، خانه ای بود که تمام دیوارهاش رو مو چسب پوشانده بود و به سلامت هم زمستون های اون سال ها رو (چیزی حدود 10 تا 15 سال پیش) سپری می کرد و دوباره در بهار پر از برگ های سبز می شد، اما مو چسب من خیلی جوان هست و تردید دارم که بتونه زمستون رو تحمل کنه هر چند که این چند سال اخیر، زمستان های خیلی سردی نداشتیم. اینه که فکر کردم این اولین زمستان رو در گلخانه بگذرونه. در حیاط منزل قبلی هم پیچ امین الدوله داشتیم که مشکلی با زمستان نداشت ولی به همان دلیل قبلی، ترجیح می دم که پیچ رو هم به گلخانه ببرم. نظر شما چیه؟

متشکرم
[تصویر:  1381817162.gif]
___________________________________________________________
[تصویر:  star.gif] قوانین سایت رازبقا
[تصویر:  star.gif] قابل توجه نویسندگان، مولفین و مترجمین انجمن
___________________________________________________________
emoticon-object-040 وب سایت رازبقــــــــا یک دانشنامه آزاد است با موضوع جانوران، گیـــــاهان، طبیعت و محیط زیست و پروفایل های اطلاعاتی این وب سایت توسط اعضای آن گردآوری و ترجمه شده اند، پس به پاس تلاششــــــان اگر قصد استفاده از مطالب را در پایگاه خود داشتید، ذکر منبع و درج لینک را فراموش نفرمایید. افراد خاطی بر اساس قانون جرائم رایــــــانه ای با "پیگرد قانونی" مواجه خواهند شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط Am!r ، P@RSA ، رزا ، Escoromeesk


پیام‌های داخل این موضوع
RE: پرسش و پاسخ در مورد گیاهان غیر آبزی - توسط Neda Ariania - 02-09-2014، 07:52 AM



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 4 مهمان