امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0

[-]
کلمات کلیدی
در گیاهان غیر آبزی و پاسخ پرسش مورد

پرسش و پاسخ در مورد گیاهان غیر آبزی
09-09-2014، 09:37 AM, (آخرین ویرایش در این ارسال: 09-09-2014، 09:59 AM، توسط Neda Ariania.)
#8
RE: پرسش و پاسخ در مورد گیاهان غیر آبزی
سلام

کود رو در فویل آلومینیومی پیچیدم اگر چه پشت گلدان پیچ امین الدوله بود و در سایه قرار داشت اما برای احتیاط بیشتر، این کار رو انجام دادم. دوز کوددهی رو هم به یک چهارم تقلیل دادم.

اینبار سوالم درباره فلفل های زینتی هست. قصد دارم خودم تکثیرشون کنم و سال بعد فلفل های تکثیر شده خودم رو داشته باشم. آیا باید صبر کنم تا میوه های فلفل کاملاً خشک بشن و بعد، جمع آوریشون کنم برای کاشت بذر؟ یا می شه بعد از رسیدن کامل میوه، اون رو جدا کرد و نگهداشت؟ چون در حال حاضر تراکم میوه روی هر بوته، زیاد شده و فلفل های سبز کوچیک به جمع فلفل های رنگی قبلی اضافه شدن. در واقع میوه های جدید لابلای میوه های درشت قبلی گیر افتادن و فکر نمی کنم مثل فلفل های قبلی بهره کاملی از نور آفتاب داشته باشن تا رنگ اصلیشون رو پیدا کنن، هر چند گلدان ها به خوبی در معرض نور هستن. گفتم شاید اگر فلفل های قدیمی تر رو جدا کنم، میوه های جدید رشد بهتری پیدا کنن؟! نظرتون چیه؟

متشکرم
[تصویر:  1381817162.gif]
___________________________________________________________
[تصویر:  star.gif] قوانین سایت رازبقا
[تصویر:  star.gif] قابل توجه نویسندگان، مولفین و مترجمین انجمن
___________________________________________________________
emoticon-object-040 وب سایت رازبقــــــــا یک دانشنامه آزاد است با موضوع جانوران، گیـــــاهان، طبیعت و محیط زیست و پروفایل های اطلاعاتی این وب سایت توسط اعضای آن گردآوری و ترجمه شده اند، پس به پاس تلاششــــــان اگر قصد استفاده از مطالب را در پایگاه خود داشتید، ذکر منبع و درج لینک را فراموش نفرمایید. افراد خاطی بر اساس قانون جرائم رایــــــانه ای با "پیگرد قانونی" مواجه خواهند شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط Am!r ، رزا ، P@RSA ، Fantsyday ، JohnesCeda


پیام‌های داخل این موضوع
RE: پرسش و پاسخ در مورد گیاهان غیر آبزی - توسط Neda Ariania - 09-09-2014، 09:37 AM



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان