کلمات کلیدی
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 3666
با سایت‌های غیرمجاز خرید وفروش حیوانات برخورد می‌شود
سبزپرس – گروه محیط طبیعی: معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست از برخورد با سایت‌های اینترنتی فروش حیات وحش خبر داد و گفت: تاکنون هیچ مجوزی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست برای فروش حیوانات وحشی در اینترنت صادر نشده است. او همچنین از برخورد با رستوران‌هایی که پرندگان شکار ممنوع را سرو می‌کنند خبر داد.

[size=small][font=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]به گزارش سبزپرس، «احمد علی کیخا» روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اوضاع محیط زیست در حوزه محیط طبیعی در شرایط مطلوبی نیست، افزود:
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 4238
پلنگ زخمی لرستان تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد/ پلنگ تنکابن از درد رها می‌شود
پلنگ زخمی لرستان تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد/ پلنگ تنکابن از درد رها می‌شود

سبزپرس – گروه محیط طبیعی: پلنگ زخمی لرستان که بر اثر ضایعه نخاعی قادر به حرکت نیست، امروز زیر تیغ جراحان می‌رود. از سوی دیگر قرار است تا پلنگ تنکابن که بر اثر شلیک گلوله «قطع نخاع کامل» شده است، فردا با «مرگ آرام» از درد رها شود.

[تصویر: http://www.raazebaghaa.org/forum/up/1389570907.jpg]

[size=small][font=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]«ایمان معماریان»، دامپزشک پارک پردیسان تهران درباره وضعیت دو پلنگ آسیب‌
نویسنده: Neda Ariania - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 4682
چهارمین نمایشگاه دامپزشکی دام کوچک برگزار می‌شود
چهارمین نمایشگاه دامپزشکی دام کوچک برگزار می‌شود


چهارمین گردهمایی و نمایشگاه صنایع و خدمات دامپزشکی دام کوچک و حیوانات اهلی همزمان با ۱۴ مهر روز ملی دامپزشکی در هتل استقلال تهران با حضور برخی مسئولان برگزار می‌شود.

[تصویر: http://raazebaghaa.org/forum/attachment.php?aid=180]

[align=justify][size=medium]به گزارش ایسنا، در این گردهمایی و نمایشگاه که با حمایت و همکاری وزارت جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی کشور، جامعه د