کلمات کلیدی
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 3961
گوزن فراری از باغ وحش ارومیه توسط شکارچیان کشته شد
پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: یک راس گوزن قرمز (مرال) که از باغ وحش ارومیه فرار کرده و تلاش نیروهای باغ وحش و محیط زیست برای یافتن و بازگرداندن آن بی نتیجه مانده بود توسط افراد ناشناس کشته شد.
رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه در این باره گفت: به دنبال فرار این گوزن از باغ وحش موضوع به این اداره اعلام و شد ولی تلاش پرسنل باغ وحش و محیط بانان برای پیدا کردن و بازگرداندن این گوزن به باغ وحش بی نتیجه ماند.

[img]http://www.raazebaghaa.org/forum/up/138940
نویسنده: Neda Ariania - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 3402
نجات یک گرگ خاکستری توسط اهالی روستای هسیوند
نجات یک گرگ خاکستری توسط اهالی روستای هسیوند


پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر سقوط یک گرگ خاکستری در داخل یک حلقه چاه کشاورزی در روستای هسیوند واقع در حاشیه منطقه حفاظت شده سفیدکوه لرستان، محیط بانان بلافاصله عازم محل مربوطه شدند.

[size=medium]رئیس اداره محیط زیست شهرستان چگنی در این باره گفت: عصر روز چهارشنبه ۹۲/۱۱/۲۳ یکی از اهالی روستای هسیوند طی
نویسنده: Neda Ariania - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 4290
ده کودک که توسط حیوانات بزرگ شده‌اند ! TEN Feral Human Children Raised by Animals
    کودک وحشی (Feral Child)، به کودکی اطلاق می‌شود که از سنین بسیار پایین، دور از اجتماع انسانی زیسته است و از مراقبت و عواطف انسانی، رفتارهای اجتماعی و از همه مهم‌تر زبان بشری، چیزی نمی‌داند.

    از قرون کهن تا عصر حاضر در تاریخ، همیشه داستان‌هایی از بچه‌های جنگلی به چشم می‌‌خورد. موجوداتی وحشی که چهار دست و پا راه می‌‌روند و در جنگل زندگی می‌‌کنند. آنها نه شبیه به انسان‌ها هستند و نه شبیه به جانوران و در سنین پایین به ‌گونه‌ای از جامعه انسانی کنار گذاشته شده‌اند، گم شده‌اند، دزدیده ش