کلمات کلیدی
نویسنده: behnam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 3586
۱۸ میلیون درخت بلوط باید قطع شود
۱۸ میلیون درخت بلوط باید قطع شود


پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: این روزها نمی دانیم ابعاد کدام فاجعه زیست محیطی بزرگتر است؟ خشک شدن دریاچه ارومیه، کشتار پلنگ های کشور، تخریب جنگل های شمال، آلودگی دریای خزر یا نابودی جنگل های بلوط زاگرس!
مدیر پروژه حفاظت از زاگرس در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه بیش از یک میلیون هکتار از جنگل‌های زاگرسی آلوده به آفت زغالی بلوط هستند،
نویسنده: P@RSA - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 3726
۱۸میلیون درخت بلوط و یک میلیون هکتار از جنگل های زاگرس از بین رفته است
۱۸میلیون درخت بلوط و یک میلیون هکتار از جنگل های زاگرس از بین رفته است


 ۱۷ اسفند ۱۳۹۲

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: دبیر مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرصت برای نجات جنگل های زاگرس از دریاچه ارومیه کمتر است، گفت: روند نابودی این جنگل ها شدت یافته و سازمان جنگل ها تنها دو سال برای احیا بلوط های زاگرس فرصت دارد.


[size=medium]عباس قائید رحمت در گفتگو با خبرنگا
نویسنده: Neda Ariania - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 1717
برگ های بلوط / Oak Leaves
برگ های بلوط

از برگ های خشک بلوط می توان جهت افزودن تانن ها و مواد معدنی ضروری به آکواریوم استفاده کرد. این امر به حفظ سلامت ماهی ها و گیاهان آبی شما کمک می کند. چنانچه این برگ ها به مقدار زیاد در تانک استفاده شوند، PH آب را کاهش می دهند. مزیت دیگر استفاده از برگ بلوط، از بین بردن قارچ ها و باکتری های بد آکواریوم است. این برگ ها باعث رشد اینفوسوریا infusoria  می شوند و همین امر به بهبود رشد لارو های ماهی ها کمک می کند.
  • [size=medium]بسیاری از پرورش دهندگ