امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0

[-]
کلمات کلیدی
در پاسگاه کشیدند بهشهر حمله چوب جنگلبانی یک به قاچاقچیان آنرا و آتش کرده

قاچاقچیان چوب به یک پاسگاه جنگلبانی در بهشهر حمله کرده و آنرا به آتش کشیدند
15-09-2014، 09:10 AM,
#1
قاچاقچیان چوب به یک پاسگاه جنگلبانی در بهشهر حمله کرده و آنرا به آتش کشیدند
قاچاقچیان چوب به یک پاسگاه جنگلبانی در بهشهر حمله کرده و آنرا به آتش کشیدند

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: قاچاقچیان چوب بامداد روز گذشته (شنبه ۱۳۹۳/۶/۲۲) پاسگاه ایست و بازرسی محمولات جنگلی خلیل شهر در شرق استان مازندران را به آتش کشیدند.
رییس اداره منابع طبیعی بهشهر در گفت وگو با ایرنا با بیان این مطلب افزود: این اتفاق حدود ساعت ۴ صبح رخ داد و متجاوزان با مواد منفجره دست ساز این پاسگاه را به طور کامل از بین بردند.
مسعود حبیبی بیان کرد: سه سال قبل و در جریان احداث این پاسگاه نیز کسانی که منافع خود را با راه اندازی این ایستگاه بازرسی در خطر می دیدند، اقدام به تخریب آن کردند اما با وجود این تهدیدات، این پاسگاه تکمیل و راه اندازی شد.
رییس اداره منابع طبیعی بهشهر افزود: منطقه ای که این پاسگاه ایست و بازرسی در آن احداث شده، از جمله مناطقی بود که تخلفات و قاچاق چوب بسیاری در آن انجام می شد.
وی اظهار کرد: با راه اندازی این مرکز و بازرسی های متعدد و سخت گیری ها، از تجاوز به حریم جنگل و قاچاق چوب تا حد زیادی جلوگیری۲۹۰۶۵ شد.
حبیبی ادامه داد: چند شب قبل از حادثه آتش سوزی قاچاقچیان دوربین های مدار بسته این پاسگاه را سرقت کردند که به نظر می رسد دلیل اصلی آن، پنهان ماندن برنامه آتش زدن پاسگاه از دید دوربین ها بود.
وی بیان کرد: به دلیل تعدد افرادی که از این منطقه اقدام به قاچاق چوب می کردند، مظنون خاصی مورد نظر نیست اما تلاش می کنیم در سریعترین زمان ممکن نسبت به بازسازی پاسگاه اقدام کنیم.
به دلیل بالا بودن حجم قاچاق چوب در این منطقه، ۶ پاسگاه ایست و بازرسی محمولات جنگلی دایر شده است و ماموران پارسال توانستند ۱۲ تن تنه صنعتی و ۸۵ تن هیزم قاچاق را در این منطقه کشف و ضبط کنند.

منبع :

کد:
http://www.iew.ir/1393/06/23/29065
پاسخ
 سپاس شده توسط P@RSA ، amin


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  یک توله خرس قهوه ای پس از زنده گیری، در پاسگاه پارک ملی بمو مفقود شد! behnam 0 4,341 16-04-2014، 05:13 PM
آخرین ارسال: behnam



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان