اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error





 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0

[-]
کلمات کلیدی
قابل نویسندگان، مترجمین و مولفین انجمن توجه

قابل توجه نویسندگان، مولفین و مترجمین انجمن
16-10-2013، 07:50 AM, (آخرین ویرایش در این ارسال: 30-03-2014، 05:34 PM، توسط Neda Ariania.)
#1
notice  قابل توجه نویسندگان، مولفین و مترجمین انجمن
قابل توجه نویسندگان، مولفین و مترجمین انجمن:

رعایت نکاتی که در ادامه می آیند باعث ایجاد یکدستی در ارائه مطالب می شود. بهتر است حتی با وجود حضور و فعالیت تعداد زیاد مطلب گذار در سایت، پروفایل های اطلاعاتی جانوری و گیاهی بصورتی یکدست و تحت ساختاری واحد ارائه شوند به گونه ای که گویی یک نفر همه آنها را ایجاد کرده است. این نظم در نهایت وقتی با محتوای غنی مطالب توام شود، خود بیانگر این حقیقت خواهد بود که سایت از انسجام، یکپارچگی و قدرت قابل توجهی برخوردار است.


نکاتی که باید به آنها توجه شود:

سعی کنید از الگوهای داده شده برای ارائه مطلب در بخش های اطلاعاتی استفاده کنید چرا که در غیر اینصورت، مدیران برای هماهنگ کردن پروفایل های ارائه شده توسط شما با الگوها، پست های شما را ویرایش خواهند کرد. الگوها را در ادامه مشاهده می کنید.

تصاویر پروفایل ها را به درستی نام گذاری نمایید. قبل از آپلود عکس ها، بهتر است نام علمی یا عمومی جانور را بعنوان نام فایل در نظر بگیرید. هر چند نام فایل بعد از آپلود تغییر می کند اما در نهایت فایل شما با نامی که برایش انتخاب کرده اید، شناسایی خواهد شد.

تمامی عکس های درج شده در پروفایل ها از جمله عکس های داخل پست اول (پروفایل) و عکس هایی که در پست های بعدی قرار می گیرند باید لوگوگذاری شوند. برای این منظور لوگوهایی در اندازه های مختلف در اختیارتان قرار گرفته است که توضیحات مربوط به آنها را در ادامه مشاهده می کنید.

نکته: از درج لوگوی اصلی سایت بر روی تصاویر جداً پرهیز کنید و تنها از لوگوهای نیمه شفافی که در همین صفحه در اختیارتان گذاشته ایم، برای این منظور استفاده کنید.

پس از قرار دادن تصاویر در مطلب خود، نام تاپیک را در زیر تمامی عکس ها درج نمایید. برای درک بهتر موضوع به پروفایل های ارسالی در انجمن توجه فرمایید.

آدرس منابع مورد استفاده تان را بطور کامل در انتهای پروفایل درج نمایید یعنی صرفاً به درج نام وب سایت اکتفا نکنید و لینک کامل صفحه ای را که از مطالبش استفاده کرده اید، در زیر پست خود قرار دهید.

نکته: حتماً لینک های منبع را کد کنید.

بهتر هست نام کامل (نام و نام خانوادگی) خود را بعنوان صاحب اثر در انتهای پروفایل (بعد از لینک های منبع) درج نمایید.




حتماً قوانین سایت رازبقا را مطالعه کنید.

بخشی از قوانین سایت را یکبار دیگر جهت توجه بیشتر شما در این قسمت قرار می دهیم:

ایجاد پست های اطلاعاتی * مهم *

کپی پروفایل ها و اطلاعات جانوری و گیاهی از پایگاه های فارسی زبان دیگر اعم از سایت، انجمن گفتگو یا وبلاگ شخصی به رازبقا ممنوع است، پس اکیداً از درج چنین مطالبی در سایت خودداری نمایید چرا که به محض مشاهده، حذف خواهند شد. توجه داشته باشید که مبنای عمل سایت راز بقا تهیه و ارائه مطالب دست اول، اختصاصی و مفید برای اعضاست. مطالبی که یا ناشی از تجربه و دانش شخصی اعضا باشد و یا نتیجه گردآوری، ترجمه و یا تجزیه و تحلیل مطلب توسط اعضا از منابع خارجی باشد.

چنانچه قصد دارید از مطلب تخصصی یک سایت تخصصی داخلی در حیطه جانوران و گیاهان در پست خود استفاده کنید، باید (ضمن درج منبع برداشت) مطلب را بصورت تجزیه و تحلیل و نه کپی صرف ارائه دهید. بدیهی است که چنانچه منبع برداشت شما مورد تأیید مدیران مربوطه نباشد، مطلب حذف خواهد شد.

استثنا: برداشت مطلب از کتب تخصصی در زمینه جانوران و گیاهان (بدون دخل و تصرف) با درج منبع بلامانع است. اگر مطلب از نشریه به سایت انتقال پیدا می کند باید شماره نشریه هم در کنار نام آن ذکر شود.

انتقال اخبار و رویدادهای مرتبط با دنیای جانوران و گیاهان از نشریات و جراید و پایگاه های خبری داخلی به شکل کپی عین متن اصلی و با ذکر منبع بلامانع است .

مطالب بدون منبع یا مطالبی که در زیر آنها منبعی جعلی درج شده باشد، به محض تشخیص حذف خواهند شد. در صورت استفاده از منابع جعلی، کاربر خاطی اخطار دریافت خواهد کرد.
[تصویر:  1381817162.gif]
___________________________________________________________
[تصویر:  star.gif] قوانین سایت رازبقا
[تصویر:  star.gif] قابل توجه نویسندگان، مولفین و مترجمین انجمن
___________________________________________________________
emoticon-object-040 وب سایت رازبقــــــــا یک دانشنامه آزاد است با موضوع جانوران، گیـــــاهان، طبیعت و محیط زیست و پروفایل های اطلاعاتی این وب سایت توسط اعضای آن گردآوری و ترجمه شده اند، پس به پاس تلاششــــــان اگر قصد استفاده از مطالب را در پایگاه خود داشتید، ذکر منبع و درج لینک را فراموش نفرمایید. افراد خاطی بر اساس قانون جرائم رایــــــانه ای با "پیگرد قانونی" مواجه خواهند شد.
 سپاس شده توسط B@B@K ، Am!r ، shahab24 ، farhad-2007 ، amin ، P@RSA ، shervin ، Richardbix ، semisizaqor ، VopytouppyJep ، Powopiciani ، Theovihoojeta ، Fantsyday ، mehran


پیام‌های داخل این موضوع
قابل توجه نویسندگان، مولفین و مترجمین انجمن - توسط Neda Ariania - 16-10-2013، 07:50 AM



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان